Blogg

Blogg

måndag 5 oktober 2015

Grattis på födelsedagen/Happy birthday

Här kommer ett kort som jag gjort till en kompis som just fyllt 40 år. Hon jobbar som lärare så jag tycker motivet från Kenny K - sexy teacher, passade bra. Jag har försökt att göra kortet i lite retro-stil.

I have made this card to a friend who just have turned 40 years. She works as a teacher, so I think this stamp was perfect, sexy-teacher from Kenny K. I have tried to make this card in retro-style.


Jag kommer att delta i en utmaning hos Kenny K med kortet.
I will try this card in a challenge at Kenny K, Anything goes-Happy everything.


4 kommentarer:

  1. Loving the color scheme and layout with this great image. Your ability to balance embellishments is fantastic. Thanks you for sharing your talent with us at KennyKs Challenge.

    SvaraRadera
  2. This is beautiful. Love all the embellishments. It's perfect for our current challenge at KennyK's Krafty Krew. Good luck and please join us again soon.

    Rachelle
    DT member

    SvaraRadera
  3. jag storgillar din stil... så mycket fräcka detaljer...
    om jag försöker härma dig, så kommer jag bara att klara av att lägga dit hälften....
    fantastisk inspiration!!!

    SvaraRadera
  4. jag storgillar din stil... så mycket fräcka detaljer...
    om jag försöker härma dig, så kommer jag bara att klara av att lägga dit hälften....
    fantastisk inspiration!!!

    SvaraRadera